Khitan Perdana Kembali... Bengkel Khitan 2014


Jemput sahabat-sahabat yang berkelapangan untuk menghadiri bengkel khitan anjuran PAPISMA Malaysia Cawangan Kelantan.

Butiran program adalah seperti berikut :

Tarikh : 8 November 2014 (Sabtu)
Masa : 8.30pg - 1.00tghr

Tempat : Pustaka Umum Az Zahra Telipot, Kota Bharu, Kelantan.
Pengisian oleh Mr. Hj. Hasme Zam dan Dr. Rusli Zaim



Jadual Program Khitan Perdana PAPISMA Malaysia Cawangan Kelantan sesi 2014

 1. Program Khitan Perdana Temangan (Machang) 22 nov 2014
 2. Program Khitan Perdana Tanjong Mas (Kota Bharu) 28 nov 2014
 3. Program Khitan Perdana Kijang (Pengkalan Chepa) 29 nov 2014
 4. Program Khitan Perdana Bunut Payong (Kota Bharu) 5 dis 2014
 5. Program Khitan Perdana Pengkalan Pasir (Pasir Mas) 6 dis 2014
 6. Program Khitan Perdana Meranti (Rantau Panjang) 12 dis 2014
 7. Program Khitan Perdana Gual Ipoh + Bukit Tuku (Rantau Panjang) 13 dis 2014 

InsyaAllah sekiranya ada pertambahan tempat akan dimaklumkan kemudian.


Justeru itu, jawatankuasa khitan PAPISMA Malaysia Cawangan Kelantan pada tahun ini amat berharap agar sahabat2 dapat bersama dalam menjayakan program tahunan ini. Sebarang pertanyaan, boleh hubungi En. Ahmad Syakir ditalian 019-9009321. T.kasih.
Previous
Next Post »

1 comments:

Click here for comments
IBU PUSPITA
admin
May 20, 2015 at 6:22 AM ×

Saya ingin berbagi cerita kepada anda bahwa saya ini IBU PUSPITA seorang TKI dari malaysia dan secara tidak sengaja saya buka internet dan saya melihat komentar ibu hayati yg dari honkong tentan MBAH KABOIREN yg telah membantu dia menjadi sukses dan akhirnya juga saya mencoba menghubungi beliau dan alhamdulillah beliau mau membantu saya untuk memberikan nomor toto 6D dan alhamdulillah itu betul-betul terbukti tembus,kini saya sangat berterimakasih banyak kepada MBAH KABOIRENG dan jika anda ingin seperti saya silahkan hubungi MBAH KABOIRENG di 085-260-482-111,saya juga tidak lupa mengucap syukur kepada ALLAH karna melalui MBAH KABOIRENG saya juga sudah bisa sesukses ini dan jangan mudah percaya kepada MBAH yg lain selain MBAH KABOIRENG karna saya juga pernah mengalami yg namanya dibohongin sama para normal yg lain,ini bukan rekayasa dari saya melainkan ini kisah nyata dari seorang TKI,jangan ada percaya klau ada yg memakai pesan ini klau bukan atas nama saya krna itu cuma bohan dan ini resmi saya yg menulis.Untuk yg punya rum erimakasih atas tumpangannya. KLIK _ GHOB _ 2D 3D _ 4D _ 6D _ DISINI












Saya ingin berbagi cerita kepada anda bahwa saya ini IBU PUSPITA seorang TKI dari malaysia dan secara tidak sengaja saya buka internet dan saya melihat komentar ibu hayati yg dari honkong tentan MBAH KABOIREN yg telah membantu dia menjadi sukses dan akhirnya juga saya mencoba menghubungi beliau dan alhamdulillah beliau mau membantu saya untuk memberikan nomor toto 6D dan alhamdulillah itu betul-betul terbukti tembus,kini saya sangat berterimakasih banyak kepada MBAH KABOIRENG dan jika anda ingin seperti saya silahkan hubungi MBAH KABOIRENG di 085-260-482-111,saya juga tidak lupa mengucap syukur kepada ALLAH karna melalui MBAH KABOIRENG saya juga sudah bisa sesukses ini dan jangan mudah percaya kepada MBAH yg lain selain MBAH KABOIRENG karna saya juga pernah mengalami yg namanya dibohongin sama para normal yg lain,ini bukan rekayasa dari saya melainkan ini kisah nyata dari seorang TKI,janan ada percaya klau ada yg memakai pesan ini klau bukan atas nama saya krna itu cuma bohon dan ini resmi saya yg menulis.Untuk yg punya rum erimakasih atas tumpangannya. KLIK _ GHOB _ 2D 3D _ 4D _ 6D _ DISINI


Congrats bro IBU PUSPITA you got PERTAMAX...! hehehehe...
Reply
avatar